środa, 6 marca 2013

6 marzec

siemka ; > no to mamy 3 z kartkowki i 4 ze sprawdzinu z histy ; > jaram sie ;p Sprawdzian z fizy poszedl w sumie srednio , niby pierwsza czesc spisalam cala ze sciagi , ale druga to juz inna sprawa , tym bardziej ze byla trudniejsza. Na korkach grzalam caly czas i to w sumie z niczego i babka sie wkurwiala ;d jak ja to kocham ;p Gosciu z anglika mowil ze bede musiala we wtorek zdawac zalegle slowka, tylko ja zapomnialam ze mnie nie bedzie w sq bo jade do lekarza, mysle ze pozwoli mi je zdac w srode ;D Przyszla mi bluza i jedna zawieszka , mysle ze do konca tygodnia przyjdzie tez reszta ;D Odkad wrocilam ze szkoly to praktycznie łażę po domu z kremem i non stop kremuje usta i nos. przez ten glupi katar i wiatr na dworze szczypie mnie nos i schodzi mi z niego skora, ale to kremowanie duuzo dalo i juz jest w sumie ok , ciekawe jak bedzie to wygladac jutro. co do jutra to mam 5 lekcji w tym plastyke , wychowawcza, 2 zastepstwa i chemie , i niestety musze isc na praktycznie jedna lekcje, ale w sumie to nie bede sie w domu nudzic ;D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.