wtorek, 5 marca 2013

5 marzec

Siemka , wczoraj nie spalam cala noc a mimo wszystko bylam wyspana, byl sprawdzian z gegry , mysle ze bedzie tak chodziarz 3 ;D nie mielismy polskiego i ogladalismy film o chlopakach z naszej klasy to znaczy o jakis malopgorylach xd  na niemieckim poszlysmy z dziewczynami do pedagoga, naskarzyc na ksiedza ze robi za duzo kartkowek i robimy petycje o przywrocenie naszje katechetki ; > reszte dnia ogladalam cos w TV albo spalam ;p Dzisiaj znowu nie mielismy polskich na jednym byla matama za 1 lekcji i super bo mam 2 ze sprawdzianu -.- za tydzien pisze poprawe. na 2 zastepstwnie byl w sumie lajt , ale nie lubie tego goscia bo caly czas sie mnie o cos czepia. nie szlam na wf bo byl ostatni a skoro bym i tak nie cwiczyla to nieoplacalo mi sie na nim siedziec. Bylam 3 razy z psem na spacerze. Przedchwila wysuszylam sobie wlosy zimnym powietrzem i puki co sa takie mieciutkie , jaram sie nimi ;P Jutro mam na 9 , ale i tak musze wstac szybciej bo musze isc pobrac krew. Mam tez sprawdzian z fizyki , Weru zrobila mi sciagi z odpowiedziami wiec damy rade ;d Licze na to ze gosciu z histy odda sprawdziany. Ogolnie to z niemca ze sprawdzianu mam 4+, z kartkowki 2 , a za aktywnosc 5 , co ciekawsze to z lekcji na ktorej mnie wogolnie nie bylo ;P 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.