niedziela, 31 marca 2013

31 marzec


Przeglądałam trochę spota i znalazlam ciekawa zasade użytkowniczki : 
http://tt-days.blogspot.com/  mam nadzieje ze nie obrazi sie jak zastosuje to samo u sb ;> Polega to na zalozeniu osobnej zakladki , gdzie mozna bedzie zareklamowac swojego bloga , aby wszystko bylo w jednym miejscu ;D Mam nadzieje ze sie to sprawdzi ;D 



siemka ;> wczoraj swiecilam koszyczek , sprzatalam pietro rodzicow , wieczorem zdechla mi ryba wygladalo to tak jakby rodziła i by jej cipę rozerwało , okropne to bylo.. Pisałam z Adą , czy my kiedykolwiek popiszemy tak normalnie , bez niczego zboczoonego ?! xD haha <33
Dzisiaj rano Wielkanocne śniadanie , nawet pies siedzial z nami przy stole ;> pozniej kosciol , po kosciele przyszla do mnie ciocia z Natalia i dziadkowie , znowu przyniesli mi takie pyszne czekolady. Siedzielismy wszyscy na dole , ale zaczeli marudzic ze my caly czas siedzimy przy telefonach i zwinelysmy do gory ;>
Od samego rana pada śnieg -.- Nie no bez kitu mogl by sobie juz isc gdzies, gdzie go chca , to juz jest ZA DŁUGO !
Jutro rano jedziemy do Natali , jak nie bedzie padalo , to moze wezme soniaka i zrobi sie troche zdjec ;>

4 komentarze:

  1. Nie nie obrażę się xd W końcu napisalam, że treść można kopiować :)

    Ta... ten śnieg też mnie już wnerwia.. :c Od samego patrzenia się na tą biel mi głowa pęka. xd Rzeczywiście to już lekka przesada, że tak długo śnieg jest :(
    Szkoda mi tej rybki :o :( Biedna ;o
    Czekam na świetne zdjęcia i mam nadzieję, że to będą ostatnie sesje zimowe. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog! <33

    zapraszam --> cupcakes-boom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt:)
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.