czwartek, 28 marca 2013

28 marzec

eloszka xD wczoraj w sg lajcik , ale nie wiem czemu babka z fizyki chce mnie pytac , gadala cos ze jej przeszkadzam , a ja nic nie robilam , pojebalo ja i to do reszty.
w domu posprzatalam pietro, ogarnelam tez brata pokoj , to w zamian umyje u mnie podloge ;d , zrobilam taka zebre w butelce , w sensie ze zafarbowalam sol na czarno , a pozniej wsypywalam na zamiane bialy i czarny ;d
Dzisiaj rano do spowiedzi , bylam zdziwiona ze ni bylo kolejki. Porobilam troche zdjec , ostatnio bardzo czesto fotografuje ten stary aparat , przez co mam wrazenie ze wszystkie te zdjecia sa takie same , ale mimo to podobaja mi sie ;>Zrobilam jakas taka dziwna kartke , podoba mi sie jak wyglada i chyba zrobie jeszcze kilka tylko w innych kolorach ;> ( kartka to tlo od tego zdj ;P )
Musze jeszcze pomyc naczynia i umyc lustro w lazience , niby mi sie nie chce , ale wole to zrobic zaraz bo pozniej juz pewnie tego nie zrobie xD
Za kilka dni swieta , jakos ich nie czuje , powinno byc cieplo ! a nie jakies takie gowno na dworze -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.