wtorek, 26 marca 2013

26 marzec

hejka ;> dzisiaj lekcje minely dosc szybko , z kartkowki z polskiego mam 5 , z matmy za aktywnosc tez 5 , nawet nie wiem w jaki sposob bylam aktywna , ale nienarzekam. angielski prowadzily dzisiaj Marta z Kamilą , lepiej panuja nad klasa niz pan Aruś xD Wgl. nie ma to jak gadac o malowaniu jajek i palmy Maćka , z nim sie nie da normalnie xD Pisalam do goscia z gegry ze mam trzy plusiki i zeby mi je zamienil na piateczke , i zamienil ;> tylko dziwi mnie to ze poprzednim razem mialam ja dopiero za 4 plusy xD 
Mama kupila blache do babeczek z takimi dziurami + babeczki , i chyba w piatek je bd robila ;D
Wstępnie wybralam sobie fototapete do pokoju , chcialam taka duza na cala sciane , ale nie ogarniam tego ze 3,5 m x 2,5 m kosztuje 120 zl , a 6,0 m x 2,5 kosztuje 600 zl o.O czyli bede musiala zmienic wizje mojego pokoju. 
Teraz chyba bede zbierala kase na meble, w sumie nie wiem czy mi sie oplaca , ale chce miec jakis cel zeby nic nie wydawac xD
Segregowalam kolorystycznie "kulki wodne" ( nie wiem jak to sie tam zwie xD ) mialam zmieszane z 7 kolorow, a teraz poukladalam je pietrowo. To cholerstwo strasznie slizga sie w palcach , ale dalam rade ;P 
Wgrala mi sie nuta JaY - Z - forever young ,  nie lubie za bardzo takiej muzyki , ale samo weszlo xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.