poniedziałek, 25 marca 2013

25 marzec

hejka ;p weekend minol bardzo szybko i w sumie to nic ciekawego sie nie dzialo, ale zaplanowalam sobie co chce zmienic w pokoju , w sensie ze sobie to wszystko rozrysowalam. 
Dzisiaj do sq na 9.40 , mam kolejnego plusa z gegry , jeszcze jeden i bedzie piateczka ;> babka z niemca nie zrobila sprawdzianu i przelozyla go na 8 kwietnia xD  
Jutro mam kartkowke z polskiego , w srode kartkowka z matmy , o ktorej nikt nic nie wiedzial , ale babka nam ja zapowiedziala , tak napewno -.- pozniej jeszcze tylko korki i mozna bedzie zyc wolnym tygodniem ;> 
Przez ostatnie kilka dni ciezko u mnie ze spaniem , chodze spac miedzy pierwsza a druga z mysla ze rano nie wstane , po czym budze sie miedzy 5 a 6 i jestem wyspana o.O nie wiem , moze jest to spowodowane tym ze na dworze jest coraz wiecej slonca i czystego nieba , bo chyba kazdemu lepiej sie wstaje w takie dni ;> 
Sara znowu mi ma zalatwic sprawe z Rekinem xd niby jestem na niego wkurwiona i najchetniej bym go walnela najmocniej jak tylko potrafie, to i tak za nim tesknie i zle mi z tym, ze urwal mi sie z nim kontakt. Dobrze przynajmniej ze z Darkiem sie juz nie hejtuje ;P 
Mama jutro jedzie do Opola odebrac i wyslac skierowanie bo sanatorium , moze pojade tak na jesien, a przynajmniej na to licze ;D ale to chyba bedzie moj ostatni wyjazd , pozniej bede mogla tylko na wakacje ;c 
Wybralam sobie juz kilka barwnikow do ubran , musze podeslac tez linka z allegro do Weru , bo cos wspominala ze chciala tez xD 
Puki co to chce sie zorientowac po ile i jakie sa wzory fototapet ;p czyli jak zwykle moja nauka konczy sie szukaniem czegos na allegro xD


Dajcie mi już ładną pogodę ! ;d




 To chyba jedno z moich ulubionych zdjęć ;>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.