piątek, 22 marca 2013

22 marzec

hejka ;p dzien wagarowicza udany , ale nigdy wiecej nie pozwole zeby Ola mnie prowadzila przez te swoje skroty , mialysmy isc do miodowej a wyladowalysmy na drugim koncu Klb , ale trafilysmy xD Kupilam sb 2 bokserki biala i berzowo-czarna ;D psiak mi sie rozchorowal , musi przez 3 dni brac zastrzyki ;c Pozamiatalam pokoj i korytarz i jestem bardzo zdziwiona ile wlosow mi wypadlo przez kilka dni , a przeciez ich nie prostuje o.O wieczorem zrobilam kolejne pudelko z wycinek z gazet , chce zrobic jeszcze z 2 takie ;> 
Dzisiaj rano wbilam do Weru , w sumie to dawno u niej nie bylam. pogadalysmy , posmialysmy sie i trzeba bylo isc na rekolekcje , trzymali nas tam jakies 1,5 -.- do 12 bylam u Wer. , nie lubie chodzic w koturnach po zamarznietych sladach od rowerow , czyli alejka to koszmar ! xD w domu posprzatalam na dole , pobawilam sie aparatem , myslalam ze cos rozwalilam , bo zrobilam kilka zdjec i wychodzily czarne , a okazalo sie ze nie zdjelam dekla xD Zrobilam kilka par kolczykow , sasiadka mi wspomniala ze chciala by jakies , to moze uda mi sie zarobic kilkanascie zloty ;> Pytalam sie mamy o ta moja wymarzona Legnice i powiedziala ze nie da mi teraz konkretnej odpowiedzi, zebym nie przestala sie uczyc. Czyli jak nic nie zawale przez 3 miesiace to najprawdopodobniej wszystko sie uda ! ♥ ide poszukac jakis gazet do pudelek ;p 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.