środa, 20 marca 2013

20 marzec

Hejka , wczoraj z poprawy z matmy dostalam 4 no i 2 z kartkowki z polskiego xd po sq na chwile do brico , kupilam psu pilke ze sznurków , mam nadziej ze jej szybko nie rozwali xd zarcie dla ryb i takiego rószoffego kwiatka , bo fajnie pachniał xd dzisiaj w nocy rybki nie dawaly mi spac , jak im wylanczam tlen to  plywaja po powierzchni i tak jakby ciamkają xD szkola tez zleciala dosc szybko mam 4- z anglika z cwiczen i  3- i 5- ze sprawdzianu z fizyki ;p Chce sobie zamowic barwniki do farbowania ciuchow , ciekawa jestem jakie wyjda mi tego efekty xd Gadalam z mama o tym co chce zmienic w pokoju , to podobaja sie jej moje pomysly , wiec chyba na wakacjach bede miala fototapete z ulica albo mostem ( czarno-bialą ) i ciemnobrazowe i biale sciany ;D ogarnelam na yt takie zajebiste kawalki dr. albonisty xd Jutro ide z Olą do miodowej , pozniej wymyslimy cos na spontanie ;d po popoludniu chyba wyskocze z mama do miasta , mam ochote kupic jakies ciuchy ;> W piatek na 9 mam rekolekcje , ale chyba ide o 8 od Weru , mamy zacne plany ;D wgl od 3 dni stosuje taka odrzywke wzmacniajaca paznokcie i juz widze poprawe , przedewszystkim sa mocniejsze , a dzieki temu ze mam na nich lakier to nie zrywam skorek ;D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.