piątek, 15 marca 2013

15 marzec

siemka , jesli chodzi o sq to w tym tygodniu zlapalam 5 z zadan z gegry i 2 z odpowiedzi z histy. Okocila mi sie ryba , ale zrzarla wszystkie swoje mlode, zostalo tylko 5 glowek xD  Wczoraj pisalam z Adą , cieszy mnie to ze od wyjazdu z sanatorium , chodziasz minely 3 miesiace , mam z nia dalej bardzo doby kontakt. Gadalam tez z mama ktora ciagle jeszcze twierdzi ze jestem za mloda na to zeby jechac na kilka dni do kolerzanki , tylko dlatego ze nie zna osobiscie ich rodzicow, ale dam rade ja namowic , musze ! ;>  Dzisiaj napisalam "sprawdzian" z infy i niemca , i poprawialam matme , chce chodziasz 3 no ! Na fizyce gralam w Pou , dostalam 2 razy papierowa kulka od Maćka , z reszta nie tylko ja bo nauczycielka tez pieknie dostala , i przez chwile miala taka jakby padaczke xD W domu zjadlam pomidorowke , to chyba najlepsza z zup ;P Upiekalm ciasto takie ze ma spod od sernika , ale zamiast sera to zalalam je budyniem , pyszne jest ♥ Z tej sciany na ktorej mialam serce , to sciagnelam takie pojedyncze zdjecia i nutki. Pomalowalam sobie paznokcie na bialo , chce sprobowac zrobic na nicc morskie cieniowanie , napewno mi to wyjdzie xDD  Jutro mam zamiar zabrac sie za pozadne czyszczenie akwarium , hyhyhyhy ciekawe xD  jak ostatnio zaczelam liczyc te ryby to mam ich 28 , zastanawiam sie co ja z nimi zrobie jak te 14 malutkich urosnie ?! Wpadlam tez na pomysl zeby kupic sobie szczura , ale chyba bede musiala zapytac taty i nie mowic nic mamie zebym go miala xD ide ogarnac te paznokcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.