wtorek, 5 lutego 2013

5 luty

siemka, wczoraj bylam w briko kupilam 2 rosliny do akwarium i 2 czarne welony z takimi zajebistymi oczyskami ;P pozniej do miodowej , mam te buty ktore jakis czas temu mierzylam w solarisie tylko wtedy nie chcieli mi ich kupic xD kupilam tez 2 bokserki , granatowa i morska + puder ;P wieczorem ogladalysmy jakies komedie chyba na 3 usnelysmy ;P dzisiaj spanie do 11 , gralysmy w jakies jebniete wyscigi xD Chyba rybka bedzie mi zdychac bo ma taki szary nalot na oczach i łuski jej odpadaja , ale nie chce wydawac 50 zl na leki na rybe ktora kosztowala 3 zl . Bylam na spacerze z Tofikiem i Borysem , dawno go nie widzialam i teraz wydaje sie takie wielki xd Dobra ide jakis film ogladac ; >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.