niedziela, 3 lutego 2013

3 luty

Siemka , wczoraj w sumie nic się nie działo , koło 11 wbiła do mnie Natalia i mnie obudziła xD ogarnęłam się  i poszłyśmy do babci. Net się jakoś zawiesił, na dworze zimno w trzy dupy to siedziałyśmy w domu. Wieczorem oglądałam jakieś filmy o egzorcyzmach , w nocy nie umiałam spać w sumie sama nw czemu. Leżałam ze słuchawkami w uszach i grałam w Pou. Dzisiaj rano mamie się nie chciało iść na góre żeby mnie obudzić , to do mnie zadzwoniła , a ja takie wtf ? jak tu się ten telefon odbiera xD Zwlekłam się z łóżka ledwo żywa, poszłam do kościoła , później do babci. Grałam z kuzynką w jakąś pojebaną gierkę xD Byłyśmy na "zdjęciach", było zimno to poszłyśmy z psem na spacer żeby się trochę rozgrzać. Prawie się wywaliłam na lodzie xD Jutro jadę wypożyczyć narty , Natalia wbija na noc , chyba będzie jakieś 3 dni. Idę jakiś kabaret oglądać bo mnie oczy od kompa bolą xD





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.