czwartek, 28 lutego 2013

28 luty

Hejka , w poniedzialek wieczorem gadalam jeszcze z bratem i rzeczy z allegro zamowi mi w piatek jak przyjedzie , w sumie to dobrze bo poszperalam jeszcze troche i znalazlam drobiazgi ktore sa ladniejsze ;D We wtorek sprawdzian z matmy, myslalam ze bedzie latwiejszy..  ksiadz pytal, mam 1 xd ale za to ze sprawdzianu i pracy na lekcji jest piąteczka ;p Wczoraj sprawdzian z historii 3/5 zadan mam w 100% dobrze, reszta raczej jest zle , wiec chyba bedzie 3 ;D mam male rybcie , bylo ich 22 a zostalo 13 , reszta pozdychala, szkoda mi troche ych co padly , ale z drugiej strony to nawet lepiej bo bym musiala chyba nowe akwarium kupowac bo by mi sie to wszystko nie pomiescilo tym bardziej ze jeszcze jedna ryba bedzie miala mlode. Od fizyki bolalo mnie gardlo , w domu nabralam sie jakis Cholineksów ale nic to nie dalo , dzisiaj do lekarza i bam, mam jakies zapalenie gardla, znowu.. do konca tygodnia napewno siedze w domu , a pozniej zalerzy jak bedzie. A mialam w piatek jechac na narty.. Mama znowu gada ze nie chce zebym jechala do tej Legnicy , bo nie zna rodzicow Ady i Rolo grr.. nie lubie takich akcji -.- Ide poszukac w TV jakiegos filmu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.