środa, 20 lutego 2013

20 luty

siemka ;p no to w sq nawet spoczko , mam 4 z matmy , fuck yea ! ;d z wosu 3 wiec jest dobrze ;D babka z fizyki dala nam sprawdziany i powiedziala ze w domu mamy sobie napisac poprawe i ona nam to oceni ; > jak to dobrze ze wujek google wie wszystko ; D bylam na korkach , w sumie to grzalam caly czas z Natalia a babka nas nie ogarniala ;P gadalam z mama i tak na 85% jest szansa na udane wakacje , jesli Ada z Rolo beda mogly do mnie przyjechac to wtedy ja pojade do nich, aww.. ♥ nie moge sie doczekac , bo mozemy spedzic caly miesiac razem ;3 Ada wymyslila dla mnie kierunek na studia xD haha xd nie moge z niej ;p Wgl to chyba mam 2 ryby w ciazy , i przeraza mnie fakt ze taka jedna mala rybcia moze zlozyc 300 jajek , ciekawe gdzie ja to pomieszcze xd chyba w wannie ;P lece pomalowac pazurki i w kime , chodzisz watpie zeby udalo mi sie tak szybko zasnac bo jestem za bardzo podjarana ;p 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.