poniedziałek, 18 lutego 2013

18 luty

siemka ;p dzisiaj do sq na 9.40 , historia z praktykantem haha xD nie moge z niego "do , do ,do yyy.." ,            " ktory , ktory yy.. ", "yyy.. " spinal dupe i to ostro tak mu sie rece trzesly ze pisal na tablicy gorzej niz dziecko z 1 klasy xD , religia - -czemu ksiadz pije wino z kielicha ? - to nie jest na temat. - a pozniej ksieza maja wypadki . tak mniej wiecej wygladala rozmowa ksiedza z Olką xD gegra - mam + juz drugiego , za zadanie domowe ;d polski- byl nudny, w sumie to powtarzalam na niemiecki. niemiecki - sprawdzian , ogolnie to napisalam prawie wszystko 5/6 zadan zrobilam , teraz pytanie na ile dobrze, chce 3 albo 4 ! Wracalam z Danielem , mozliwe ze w przyszlym polroczu bede miala korki z anglika z inna babka , bo ta co on ma robi lekcje 40/45 minut , mniej kasuje i przyjezdza do domu. Zrobilam sobie na obiad twarozek z jogurtem naturalnym i migdalowym aromatem do ciasta, mniam ♥ znowu kulam matme z mama, 2 godziny tym razem , ja sie darlam na nią , ona na mnie, ale chyba wkoncu cos ogarnelam , zobaczymy jak wyjdzie mi jutrzejsza kartkowka ;p gosciu z gegry przelozyl sprawdzian na 4 marca , wiec mam mniej nauki na przyszly tydzien , wiec jest dobrze ;d jutro mam na 8.55 , nie mam 2 polskich ^^ sprawdzian z religi, wypisalam sobie na kartke to co mi potrzebne , przeczytalam z 4 razy ale jakos nie umiem sie uczyc religi a przedewszystkim nie chce ;p Przez ostatnie 2 godziny slucham sobie Vixena i coraz bardziej podobaja mi sie jego kawalki ;) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.