niedziela, 17 lutego 2013

17 luty

siemka, w piatek nie bylo sprawdzianu z niemca bo bylo zlaczenie grup i rysowalismy kotka w zeszycie ;P w sobote sciaglam do konca mase mocujaca ze sciany , po czy musialam ja umyc i wsumie plamy sa na pierwszy zut oka niewidoczne ; > Przykleilam znowu na sciane te zdjecia , ale tym razem sa ulozone w slowo "dream" i wyglada to duuzo lepiej niz to co bylo jako pierwsze ;D wieczorem mysla jeszcze muszle w akwarium , myslalam ze zdechne , bo tak to walilo xD nadal nie wiem jakim cudem ale zniknely mi 2 ryby , przeszukalam miedzy roslinami i nima xD one napewno sa ninja ;P Dzisiaj pospalam do 10/11, sniadanie , do obiadu siedzialam na kompie , potem kosciol , kawa i moj truskawkowo-czekoladowy budyn ♥ a pozniej siedzialam nad matma 3 godziny , jak mama zaczela mi to tlumaczyc to wkoncu cos ogarnelam , zobaczymy jak to wyjdzie na sprawdzianie i kartkowce. przez ostatnie 3/4 dni bylam zszokowana tym jak dobrze ukladaja mi sie wlosy , dzisiaj je umylam i znowu sa do dupy. Co drugi dzien maltretuje mame o te moje wymarzone wakacje , licze na to ze zacznie ja to wkurzac i pojdzie mi na reke, oby ! Od 2 dni jestem na Dukanie xd pierwszy raz nie przeszkadza mi w nim brak owocow i warzyw, bo probowalam tego juz chyba 3 razy xd poki co to sie trzymam ;D ide jeszcze powtorzyc niemiecki , bo jutro mam z niego sprawdzian -.- oby bylo chodziarz 3 ! 



troche mnie ;P





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.