czwartek, 14 lutego 2013

14 luty

siemka ; > ogolnie to za czesto tu teraz nie pisze.. nie mam czasu , dosc duzy zapieprz w sq wiec praktycznie  odziwo sporo sie teraz ucze co mnie pozytywnie dziwi xD sciaglam juz mase mocujaca z polowy sciany , bardzo wolno to idzie ale wyczailam juz co zrobic zeby nie zostawaly plamy ; > dzisiaj rano zdechla mi ryba xD w sq wychowawca sie mnie czepial ze mam wlosy farbowane , pytal sie czy mi mama pozwala , a jak mu powiedzialam ze to wlasnie mama mi je farbowala to mial genialna mine xD po sq czyscilam filtr znalazlam w nim 3 slimaki + 2 na szybie od akwarium , nie mam pojecia jak to cholerstwo sie tak szybko legnie. Jutro mam na 8.55 bo nie ma biologi, ma byc sprawdzian z niemca ale nie wiem do konca czy bedzie bo mamy zlaczenie grup. Wyczailam co zrobic zeby  ladowarka nie odlanczala sie od gniazda w lapku , wlozylam tam wykalaczke i poki co sie dobrze trzyma ; > jestem przerazona dlugoscia moich paznokci bo maja jakis centymetr ;p szkoda tylko ze mi troche szkliwo odchodzi. Ide poogladac kilka vlogow na yt , powtorze jeszcze niemca i w kime.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.