piątek, 1 lutego 2013

1 luty

Eloszka ;P łoozoop xD dzisiaj przyszedł mi telefon , ogarniałam go chyba przez 2 godziny xD gadałam z Kamilem , haha on jest boski ;P Walił takimi tekstami ze cały czas cisłam kabla , chce mnie upić piccolo , czemu ? To chyba pozostawię dla sb ;3 ^^ Przyjechała Natalia , dzisiaj śpi u babci , jutro chyba u mnie ;D może pójdę z nią na jakieś zdjęcia , bo chce się nauczyć robić zdjęcia ludziom. Jestem już w połowie książki i co dziwne naprawdę chce mi się ją czytać , jednak brat świetnie trafił z prezentem na urodziny ;P Mam fazę na kawałki Tałiego , pewnie za jakiś czas mi to minie , ale puki co to jestem "zakochana" w jego kawałkach xD W czwartek rodzice chcą jechać na Słowację na 3 dni , na narty i gorące źródła , zastanawiam się czy z jechać z nimi, bo jak pomyśle że mam się urzerać z ich chrapaniem przez 2/3 noce to mi się odechciewa , ale chyba jednak pojadę , najwyżej będę spała w aucie xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.