sobota, 26 stycznia 2013

urodzinowo ;P

siemka ; > wczoraj ogarnelam druga sciane , poprzyklejalam zdjecia , nutki i urywki piosenek xD wyglada to lepiej niz to co zrobilam na 1 scianie xD Dzisiaj spalam do 11 , pewnie spala bym dluzej ale mama wbila mi z owocowym tortem do pokoju , a ja tak bardzo mialam ochote na czekoladowy xD poszlam do babci bo chcilam zrobic kilka zdj u niej w ogrodku i dostalam 2 stowy , fuck yea ! ;> jedna na urodziny a druga za to ze im dalam prezent na dzien babci i dziadka ;P Dzwonila do mnie Daria i Beata , jejku jak ja sie za nimi stesknilam ♥ Denerwuja mnie juz te zyczenia na fb , caly czas ktos pisze xD Rodzice zaraz zwijaja do cioci na urodziny , wiec bede sama w domu ;> Wgl , to chyba mnie jakas choroba bierze -.- tylko ja sie pytam czemu akurat na ferie ? Zmylam lakier z paznokci , i nie sadzilam ze sa az tak dlugie o.O  Jutro mam isc rano do kosciola zeby zrobic zdjecia choinki i szopki , bo babcia marudzi ze jej aparatem nie wychodzi , nie chce mi sie tak szybko wstawac ale sie poswiece xD Ide pokomentowac zdj na flogu xD pa ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.