wtorek, 22 stycznia 2013

Siemka ; > Wczoraj tu troche poogarnialam , pisalam z Adą i Sarą nie wiem co one sobie mysla , ale moim zdaniem to "cos" nie ma sensu. ;P Ale w sumie czemu nie , sprobowac zawsze moge ; > Powycinalam juz kilkanascie nutek na sciane , musze posciagac te plyty bo szlak mnie juz z nim trafia xD Dzisiaj w sq nawet , z kartkowki z religi mam 3+ , z rozprawki z polskiego 4 a z kattkowki 2+ xD A i jeszcze z matmy z kartkowki 2- . Jak narazie ten semestr nie zapowiada sie zbyt ciekawie , a nie moge miec ŻADNEJ 2 ! chyba wkoncu bede musiala sie zaczac uczyc.. Jak wracalam ze sq tak mi buty przemokly ze nog nieczulam ,  moze to dziwne ale adidasy sa cieplejsze i nieprzemakaja , ale ja zawsze mam pecha do zimowych butow xD Stwierdzilam ze nie bede sie juz mlowac zadnym pudrem itd. bo zaczela mi sie robic taka chrostowata twarz , a mi sie to niepodoba. Jutro mam na 9.40 bo nie mam angielskiego ; D na 1 godzinie sprawdzian z wosu , super.. znaczy wos jest w miare do ogarniecia bo bardziej tam o logike chodzi niz o to zeby wszystko wkuc ;P moze babka z fizyki odda sprawdziany , boje sie ich troche , ale wolalabym miec to juz za soba ;> Musze pogadac z mama na temat zmiany babki z angielskiego bo jak ona sie przeprowadzi to bede miala daleko , a nie chce mi sie tyle lazic ;P no i o tych wakacjach , aww.. nawet chlopaki sie juz niemoga doczekac , co mnie pozytywnie zdziwilo ;D Lece , moze zaraz wyjde z psem na spacer , bo nie chce mi sie siedziec w domu ;P   pa ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.