czwartek, 24 stycznia 2013

siemka ; > wczoraj dzien taki sredni w sumie , najpierw sq , pozniej korki znowu proktycznie nic nie robilam , ale wiem ze umiem wytlumaczyc gdzie co jest ; > po korkach poszlam na basen po rodzicow , taa.. ale nie powiedzieli ze bede musiala na nich czekac 40/50 minut -.- wieczorem sie tak mega poklucilam z tata , nie lubie takich akcji. Po 20 zaczelam sie uczyc z niemca , pouczylam sie jakies 30 minut i pozniej w sumie caly czas sluchalam muzyki. Dzisiaj na 8 do sq , pierwsza plastyka xD haha , w klasie byla mysz xD taa.. kochana szkola. Na angielskim pan Aruś zabral mi zadanie z chemi ktore konczylam i chcial z niego zrobic samolot , to sie z nim zaczelam "klucic" ze ma mi go oddac bo powiem mamie xD ale jest posluszny i oddal ;P  Babka z chemi wpisala mi - za to ze nie umialam zrobic zadania , super -.- na wychowawczej robilam zadanie z polskiego, przynajmniej teraz mam z tym spokoj ;P Mama zwolnila mnie z 2 wf ; > wrocialm do domu , posciagalam jakies piosenki cioci bo ma w sobote urodziny to jej plytke dam ;P A teraz kuje niemiecki O.o nigdy jeszcze sie chyba niemca nie uczylam bo on jest nie do ogarniecia ;P ale umiem ponad 40 slowek ;> zostalo mi jakies 20 ;D Dam rade ;) chce miec 4 z jutrzejszej kartkowki ;P Mam ochote pojezdzic na rowerze , a ze nie ma pogody to przynioslam sobie stacjonarny do pokoju i bede pedalowac xD Jutro piątek , nienawidze piatkow bo zawsze mi sie dłuuużą , ale w sumie jeszcze tylko ten 1 dzien i 2 tygodnie wolnego ;D W sobote moje urodziny , jakos od 3 lat nie mam z nich zadnych przyjemnosci , nie wiem czemu niektorzy az tak sie nimi jaraja , w poniedzialek przyjedzie Michał to najprawdopodobniej we wtorek zamawiam telefon ; > mialam zamowic we wtorek ale brat nie mial kasy na kacie w banku xD bywa.  Ide poromansowac z niemieckim i popedalowac ;P 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.