wtorek, 29 stycznia 2013

siemka ;P wczoraj w sumie nic sie nie dzialo , dzien jak codzien ;p wrocil brat , dostalam od niego na urodziny ksiazke o fotografi , Bartek dal mi tez poradniki do photoshopa chyba z 6 plyt jest xD Zamowilam sobie samsunga galaxy s2 , chcialam bialego ale byl drozszy, nie mial sluchawek i mial krotka gwarancje to wzielam czarnego ; > jutro albo w czwartek bd go miala ;D Gralam w taka jakas logiczna gierke , przeszlam prawie polowe , wyszlam z gry i nie zapisalam , tak jestem bardzo madra xD Dzisiaj wstalam chyba o 11 , pies zasral lazienke , moglby sie nauczyc srac do kibla xD umylam filtr od akwarium , poprzenosilam wszystko z telefonu na karte pamieci ;p pisze sobie z Beatka i Daria , nie ma to jak zrobic dziure w wannie , do tego trzeba miec talent xD  Daria mi marudzi ze ma wklesle cycki , hahaha xd szczerosc ;d Jutro bede musiala chyba rozebrac choinke , nie lubie jej ani ubierac ani rozbierac a zawsze zwalaja to na mnie -.- zawine ja w przescieradlo i schowam za firanka xD 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.